Bahasa: EN | 中文 | BM |

Pintu Sliding

Disusun mengikut

Promotion & Deal

Price range

Pintu gelangsar Bergantung Aluminium sesuai untuk penjimatan ruang apabila kawasan terkurung dibahagikan kepada dua ruang kerana ia boleh dipaparkan di hadapan dinding. Kerja-kerja pembersihan adalah tanpa kerumitan & tanpa halangan dengan sistem gelongsor yang digantung.

Pintu gelangsar tanpa jejak adalah reka bentuk perabot impian minimalis. Mengekalkan fungsi dengan rupa anggun dengan impak ruang yang minimum, pintu gelangsar Vitally yang digantung merupakan pilihan popular sebagai pembahagi ruang. Pintu gelangsar kami juga amat berguna sebagai pembahagi ruang antara Ruang Tamu, Ruang Makan dan Dapur apabila menggunakan panel Ecoscreen atau Ecopoly untuk mendapatkan visual lut sinar atau lutsinar.

Pintu gelangsar yang digantung kami bercantum dengan lancar untuk memberikan reka bentuk yang bersih dan kemas. Untuk memastikan operasi lancar, pintu kami dipasang dengan penggelek tugas berat untuk meluncur dengan mudah. Pembersihan juga menjadi lebih mudah dengan pendekatan tanpa halangan. Jadikan ruang anda unik dengan memilih reka bentuk yang paling sesuai dengan tema reka bentuk dalaman anda.

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang pintu gelangsar tanpa jejak kami, hubungi kami hari ini. Di Vitally, kami sangat gembira mendengar daripada anda.